diumenge, 8 de novembre del 2009

Educant en bloc

Al començament, quan ens van dir que havíem de fer un bloc on havíem d'anar posant tot el que anéssim aprenent, hem va semblar una idea boníssima, però hem vaig trobar amb un problema: el títol.

Volia triar un títol que tingués a veure amb els estudis, amb la idea d'educar amb les noves tecnologies, que tingués "ganxó", però no se'm va acudir res així que el meu bloc es va acabar dient com jo. Que original!

Tanmateix jo he cregut sempre que el títol és l'última cosa que es tria, quan ja saps de què tracta realment allò que has escrit. És com amb els nens: fins que no saps si seran nen o nena no els pots triar un nom.

Doncs a mi m'ha passat quelcom per l'estil. Tot i que això encara tot just comença estem, si més no, a la "recta final" del primer quadrimestre i la carrera ja ha anat agafant forma.

He triat el títol Educant en "bloc" perquè una de les coses que he après des que vaig començar el estudis és que educar no només depèn de l'escola o dels pares sinó que TOT i TOTHOM educa. Així, com diria l'Isaac amb aquest "playing words" volia plasmar la necessitat de educar en xarxa, en bloc, i a través d'un bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada