dilluns, 26 de desembre del 2011

El meu nou PLE

Una de les primeres entrades que vaig realitzar des de l'assignatura d'UDTIC va ser sobre els PLE i les comunitats d'aprenentatge. Pel que fa a aquesta darrera, ja he comentat en una altra entrada que des de l'assignatura no l'hem arribat a crear.

Tanmateix, sí que puc afirmar que tant els recursos treballats a l'aula com les tasques proposades al llarg han contribuït al fet que jo modifiqui el meu PLE, enriquint-lo amb eines i creant vincles amb nous usuaris que ben segur m'ajudaran en el meu lifelong learning.

Així doncs, crec que he complert els objectius que em vaig proposar en un inici i crec que he millorat molt pel que fa al meu nivell de partida. Aquí us deixo un enllaç al meu PLE inicial i un altre al meu nou PLE, la diferència és notable!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada